Εντυπωσιακή άνοδο κατέγραψαν το πρώτο τρίμηνο του 2014 τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) της ΟΛΘ ΑΕ καθώς αυξήθηκαν σε σχέση με πέρσι κατά 20,47% και έφτασαν στα 6.379.963 ευρώ.

Όπως επισημαίνει η ΟΛΘ, το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν συνολικά, ο τζίρος, τα λειτουργικά κέρδη και η διακίνηση των κοντέινερς. Συγκεκριμένα ο κύκλος εργασιών της εταιρίας την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2014 διαμορφώθηκε σε 12.840.429 ευρώ, αυξημένος κατά 4,34% έναντι των 12.306.284 ευρώ του αντίστοιχου τριμήνου του 2013.

Σε αυτή την εξέλιξη, σύμφωνα με την ΟΛΘ, συνέβαλε «η αύξηση κατά 16,41% στη διακίνηση των κοντέινερς, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την άνοδο των πωλήσεων του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων κατά 12,68%». Επίσης αύξηση πωλήσεων καταγράφηκε στον Επιβατικό Σταθμό και στον τομέα Εκμετάλλευσης χώρων, ενώ μείωση 7% παρουσίασαν οι πωλήσεις του Συμβατικού λιμένα.

Το γενικό φορτίο αυξήθηκε κατά 2,93%, ενώ το ξηρό χύμα φορτίο κατέγραψε μείωση 9,34%. Στο ίδιο διάστημα του πρώτου τριμήνου της τρέχουσας χρήσης το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε στα 5.894.480 ευρώ, αυξημένο κατά 14,11% έναντι των 5.165.523 ευρώ του 2013.

Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 6.258.499 ευρώ, αυξημένα κατά 3,91% έναντι των 6.022.890 ευρώ  του 2013 , ενώ μετά από φόρους τα αποτελέσματα είναι μειωμένα κατά 4,84% σε σχέση με πέρσι, αφού διαμορφώθηκαν στα 4.635.964 ευρώ έναντι των 4.871.513 ευρώ του 2013.

«Ο προγραμματισμός της διοίκησης και οι προσπάθειες των εργαζομένων της εταιρίας αποδίδουν. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης βαδίζει, πλέον, πάνω σε σταθερές βάσεις και οι προοπτικές του γίνονται μέρα με τη μέρα καλύτερες. Η βελτίωση του κλίματος στην οικονομία σε συνδυασμό με την ενίσχυση των υποδομών και των συνεργασιών της ΟΛΘ ΑΕ –για παράδειγμα η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένος με τις βαλκανικές πρωτεύουσες- προοιωνίζουν μια καλή συνέχεια.

Το διαμετακομιστικό εμπόριο και οι μεταφορές είναι για την ευρύτερη Κεντρική Μακεδονία τομείς που μπορούν να στηρίξουν μια σταθερή ανάπτυξη και σε αυτή την προσπάθεια το λιμάνι της Θεσσαλονίκης συνιστά το βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα.  Αρκεί να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη και ομαλή λειτουργία του, κάτι που στην ΟΛΘ ΑΕ έχουμε συνειδητοποιήσει απόλυτα και αγωνιζόμαστε καθημερινά να εφαρμόσουμε» τόνισε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης.

Πηγή: voria.gr

Ένα μοναδικό τριήμερο event αφιερωμένο στους λάτρεις του αυτοκινήτου και της αυτοκίνησης οργανώνεται, για μια ακόμη φορά, από την VAG Comment στις 30-31 Μαΐου και 1 Ιουνίου 2014.

Σ΄ ένα λειτουργικό και άνετο χώρο στην αποθήκη 8 του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης συνδυάζεται αρμονικά η παρουσίαση από τους επαγγελματίες του κλάδου όλων των νέων προϊόντων και των τελευταίων τεχνολογικών εξελίξεων με τη διεξαγωγή διαγωνισμών, σκληρών αναμετρήσεων, ριψοκίνδυνων θεαμάτων, extreme sports και απολαυστικών show.

Ο «Γύρος του Θανάτου» (Globe of Death) υπόσχεται να κόψει την ανάσα των θεατών ενώ οι επιδείξεις δεξιοτεχνίας (Drift και Stund extreme Shows) με πλαγιο-ολισθήσεις και απολαυστικά shows από πανίσχυρα αγωνιστικά και ειδικά τροποποιημένα για επαγγελματική οδήγηση οχήματα θα ανεβάσουν την αδρεναλίνη στα ύψη.

Τα δυνατότερα αυτοκίνητα που υπάρχουν στην Ελλάδα θα κοντραριστούν στο διαγωνισμό ηχοσυστημάτων ( Dbdraracing / Bass-race / Face to Face / Top-Dog / Drive By ) πλημμυρίζοντας με άφθονα decibel την ατμόσφαιρα.

Εκρηκτικό θέαμα ταχύτητας και μοναδικών προσπερασμάτων θα προσφέρουν τα νίτρο τηλεκατευθυνόμενα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια αναμέτρηση σε ειδική διαγράμμιση (RC On Road Race Contest) ενώ οι οδηγοί στο Buggy Racing σε ένα πρωτόγνωρο θέαμα με περιστροφές, κόλπα και άλματα θα ενημερώσουν το κοινό για ένα από τα πιο δημοφιλή extreme sports ανά την υφήλιο.

Περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση καθώς και το αναλυτικό πρόγραμμα των εκδηλώσεων διατίθενται στην ιστοσελίδα http://www.thessalonikituningshow.gr καθώς και από τη διοργανώτρια εταιρεία.

Πηγή: thestival.gr

Στη Θεσσαλονίκη φαίνεται πως μετατοπίζεται το ενδιαφέρον της κρατικής εταιρείας «Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι», που σχεδίαζε να συμμετάσχει στην ιδιωτικοποίηση του λιμένος Πειραιώς. Ο πρόεδρος της εταιρείας, Βλαντιμίρ Γιακούνιν, στο περιθώριο Συνεδρίου των Οργανισμών Σιδηροδρόμων της μετασοβιετικής Κοινοπολιτείας Ανεξαρτήτων Κρατών, που διεξάγεται στην Αστάνα του Καζακστάν, δήλωσε σήμερα: «Από την άποψη της στρατηγικής μας από κοινού με Έλληνες συναδέλφους μας, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Αποφασίσαμε να μη διασπαρούμε», προσθέτοντας ότι, ως εκ τούτου, η διοίκηση της «Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι» αναθεωρεί τα σχέδιά της σχετικά με τη συμμετοχή της στην ιδιωτικοποίηση του λιμένος του Πειραιά. Σημειώνεται ότι ο Β.Γιακούνιν θεωρείται εκ των στενών συνεργατών και φίλων του Προέδρου Πούτιν και συγκαταλέγεται στις λίστες των προσώπων, που υπέστησαν κυρώσεις για την Ουκρανία, εκ μέρους της Δύσης.

 Σύμφωνα με τον επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, είναι προς το παρόν νωρίς για να υπάρξει αναφορά σε κάποιες χρονικές προθεσμίες εντός των οποίων θα γίνει γνωστός ο νικητής του διαγωνισμού για την εν λόγω ιδιωτικοποίηση. «Οι Έλληνες τώρα μόνοι τους προσδιορίζουν και πιθανόν θα μετακινήσουν τις προθεσμίες αυτές, αλλά νομίζω ότι εντός ενός μηνός θα αποφασίσουν παρ΄όλ΄αυτά. Εν τω μεταξύ, εμείς συνεργαζόμαστε με τους Έλληνες και με εν δυνάμει εταίρους» επισήμανε ο κ. Γιακούνιν.

 Όπως αναφέρει το ΙΤΑΡ-ΤΑΣΣ, στο παρελθόν οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι είχαν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για να αποκτήσουν τις εταιρείες TRAINOSE και ROSCO, καθώς και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, η ιδιωτικοποίηση των οποίων είχε ανακοινωθεί το 2013.
Σύμφωνα με το ίδιο τηλεγράφημα, στο ελληνικό κράτος ανήκει σήμερα μερίδιο 74% στα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης. Ο διαγωνισμός για την πώληση του λιμένος της Θεσσαλονίκης άνοιξε στις 15 Απριλίου και οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων επενδυτών πρέπει να κατατεθούν έως τις 5 Ιουνίου.

Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 

Με το βραβείο GOLD AWARD, της κατηγορίας PORT MANAGEMENT–ECO PORT βραβεύτηκε την Τετάρτη η ΟΛΘ ΑΕ στο πλαίσιο των διακρίσεων Environmental Awards 2014, για τις βέλτιστες πρακτικές για την προστασία του περιβάλλοντος και την αειφορία, που διοργανώνει το περιοδικό «Plant Management».

 Η επιλογή των βραβευθέντων εταιρειών έγινε από ειδική κριτική επιτροπή αποτελούμενη από ακαδημαϊκούς και στελέχη της αγοράς, γράφει το egnatiapost.gr.

 Η ΟΛΘ ΑΕ συμμετείχε στον διαγωνισμό προβάλλοντας το ολοκληρωμένο πλαίσιο παρεμβάσεων στο λιμένα Θεσσαλονίκης για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Δράσεις όπως η διαχείριση αποβλήτων πλοίων, η ανακύκλωση συσκευασιών, η δενδροφύτευση, η χρήση φυσικού αερίου, η αντιμετώπιση της ρύπανσης της ατμόσφαιρας από τα χύδην φορτία, η εκπαίδευση του προσωπικού σε ζητήματα προστασίας του περιβάλλοντος είναι μερικές από τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει ο οργανισμός τα τελευταία χρόνια.

Ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ δήλωσε σχετικά: «Τα τελευταία χρόνια η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ επενδύει συνεχώς χρήμα και ενέργεια για να ενισχύσει την οικολογική λειτουργία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Επιστέγασμα των προσπαθειών είναι οι υψηλές περιβαλλοντικές επιδόσεις και οι συνεχείς διακρίσεις. Το βραβείο επιβεβαιώνει την προσήλωση και τις καλές πρακτικές της ΟΛΘ ΑΕ για την προστασία του περιβάλλοντος και ενθαρρύνει την ανάληψη νέων πρωτοβουλιών και δράσεων προς την ίδια κατεύθυνση».

 

Πηγή: www.kalanea.info

Με απεργιακές κινητοποιήσεις απαντούν οι εργαζόμενοι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης στην απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ να καταθέσει, την περασμένη Παρασκευή, στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής, την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πώληση του ΟΛΘ. Οι εργαζόμενοι προχωρούν αύριο, Δευτέρα, σε στάση εργασίας από την έναρξη του ωραρίου μέχρι τις 11 το πρωί, ενώ την ημέρα συζήτησης (την ερχόμενη Τρίτη) θα πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία και θα κατέβουν στην Αθήνα για να συγκεντρωθούν έξω από τη Βουλή.

Την Τετάρτη 9 Μαρτίου, οι εργαζόμενοι στον ΟΛΘ θα συμμετέχουν στην απεργία της ΓΣΕΕ και του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης, επιδιώκοντας μάλιστα η πώληση του ΟΛΘ να είναι το κεντρικό θέμα στην απεργιακή συγκέντρωση.

Πηγή: imerisia.gr